sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Karkkipaperipussukoita

Tänään innostuin tekemään karkkipaperipussukoita, sillä joulun jälkeen papereita riittää. Lisäksi minulla oli jemmassa kauan sitten hankittua kristallimuovia ja muutama sopivan mittainen vetoketju. Pihlaja-aiheisia pussukoita syntyi kolme, ja niistä yhden lahjoitin jo eteenpäin. Sitten tein yhden pussukan Geisha-papereista, mutta en ole sen muotoon kovinkaan tyytyväinen. Olisi kannattanut etsiä kaava, sillä nyt piirsin kaavan vapaalla kädellä.

Näitä pussukoita oli mukava tehdä. Minulle jäi vielä runsaasti Geisha-papereita ja kauniita Julia Orange -papereita, joista voisin lähiaikoina tehdä jotain.

Tämä ensimmäisenä valmistunut pussukka päätyi jo uudelle omistajalle, joka ilahtui kovasti.


Näissä kahdessa aion säilyttää olkalaukussa kulkevia kyniä ja muita pikkutavaroita.


Tämän pussukan muotoon en ole tyytyväinen, mutta se kelpaa omaan käyttöön.




3 kommenttia:

  1. Uusi yritys:

    Kiva, että joku osaa tehdä noita itse! Olen tilannut pussukoita Makee-nimiseltä yritykseltä, kun enhän minä moiseen ommeluhommaan kykene. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla. Jos haluat, teen mielelläni sinulle pussukan. Se ei maksa mitään, jos saisit toimitettua lempikarkkipapereitasi ja sopivan mittaisen (esim. 20 cm) ja värisen vetoketjun. Hyvää uutta vuotta!

      Poista
  2. Luin viestin vasta nyt... Pitääpä muistaa ensi kerralla, kun olen lomalla lähistöllä! Oikein hyvää uutta vuotta koko poppoolle!

    VastaaPoista